wtorek, 5 czerwca 2012

Buty.



 Muszę się pochwalić co ostatnio zrobiłam.Naszła mnie ochota na zrobienie buta.Miał być tylko jeden dość spory bucior.Dł.24 cm-wys.16 cm.i mieści się w nim butelka.


Ale znając moje możliwości do kombinacji,poszłam za ciosem i zrobiłam dwa mniejsze.Jeden szary nie ma jeszcze przeznaczenia.Drugi bialo-czerwony dla naszwch piłkarzy na Euro(oczywiście w przenośni)
Dł.19cm.-wys.11cm.


Na koniec tego szaleństwa zrobiłam małego bucika w łososiowym kolorze z bordowymi różyczkami.Wymiary to dł.11cm.-wys.6cm.





2 komentarze:

  1. Prawdziwe butkowe zatrzęsienie. Wszystkie piękne, lecz me serce skradł ostatni maluszek. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. wszystkie buciki cudne. podobnie jak poprzedniczkę urzekł mnie ostatni bucik :) piękny
    dzięki za odwiedziny :)
    pozdrawiam i dodaję do obserwatorów :P

    OdpowiedzUsuń