wtorek, 3 lipca 2012

Komplet.

Witajcie.Na życzenie mojego syna zrobiłam kilka rzeczy z papierowych rurek do jego nowo wyremontowanego pokoju.Pomalowałam je tą samą farbą co ściany i zrobiłam przecierki.Syn jest zadowolony z nowych nabytków.Stoją w pokoju i wyglądają dość ciekawie,a znajomi
oglądając je nie poznali że to z papieru.Myśleli że to pomalowana prawdziwa wiklina.

                                               Komplet.

Kuferek
                                                  Osłonka na butelkę.

                                                 Filiżanka ze spodkiem.

                                        Wazon.

6 komentarzy:

  1. bardzo fajny komplecik :) z farbą do ścian jeszcze nie eksperymentowałam. czy to farba akrylowa czy emalia? a może jeszcze coś innego..??
    pozdrawiam i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. piękny komplet!!!!
    ja próbowałam farb do ścian ale mnie nie przekonały...

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny komplecik - ja też maluję zawsze farbami do ścian:):)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny zestaw. Również próbowałam farb do ścian i bywało różnie, ale się nie zniechęcam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pracowita z Ciebie pszczółka ;) ślicznie

    OdpowiedzUsuń
  6. Komplet bomba!Na prawdę wygląda jak prawdziwa wiklina:)) Może i ja się kiedyś tego nauczę?Pozdrawiam,Małgosia

    OdpowiedzUsuń