środa, 8 sierpnia 2012

Kwiaty.

Witam i pozdrawiam Wszystkich obserwatorów.
I znów naszło mnie robienie kwiatów z  krepiny.Tym razem zrobiłam słoneczniki,irysy,anturium i frizeę.Moi domownicy śmieją się ze mnie że jeszcze trochę i zabraknie wazonów,więc musiałam zrobić nowy.Efekt końcowy jest oczywiście inny,bo z wazonu zrobił się dzban z uchem.


                                                 Irysy.


                                              Słoneczniki.


                                            Anturium.


                                                Frizea.


                                                I na koniec wazon.

                                      


4 komentarze:

  1. Bardzo podobają mi się Twoje kwiaty,
    a delikatne irysy zachwyciły mnie.
    Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  2. przepiękne te kwiaty:) pozdrawiam z Kuźni Upominków:)

    OdpowiedzUsuń
  3. a mnie urzekł wazon.. szczerze powiedziawszy nawet nie widziałam że tak można.. wcześniejsze prace - taca - genialne.. muszę się zagłębić w ten temat.. :)

    będę zaglądać..

    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne kwiatki :) i jaki piękny wazon !!! Dużo jeszcze muszę się nauczyć :)

    OdpowiedzUsuń